رسايي: تحريم‌ها و توهين‌ها از زمان توافق ژنو تاکنون افزايش داشته نه کاهش
رسايي: تحريم‌ها و توهين‌ها از زمان توافق ژنو تاکنون افزايش داشته نه کاهش
سه شنبه 26 خرداد 1394 ساعت | بازدید : 2053 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

 

فارس/ نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: از زمان توافق ژنو تاکنون علي‌رغم خوشبيني‌ها و اعتمادهاي نابجا به کدخداي بي‌خدا نه تنها تحريم‌ها و توهين‌ها کاهش نيافته بلکه بيشتر شده است.

حجت‌الاسلام حميد رسايي در نطق ميان‌دستور خود در جلسه علني امروز مجلس (26 خرداد 94) گفت: مقطع فعلي انقلاب و جايگاهي که در آن قرار گرفته‌ايم جايي است که تمام کفر در برابر عظمت و مقاومت 37 ساله ملت ايران سر تسليم فرود آورده و تنها دليل اين پيروزي تبعيت اکثر مسئولان جمهوري اسلامي و پيروي ملت شريف ايران از نائب امام زمان(عج) امام خامنه‌اي است.

وي افزود: با اين وجود متأسفانه هستند کساني که علي‌رغم اين کارنامه درخشان 37 ساله همچنان معتقد به عقب‌نشيني و کوتاه آمدن در برابر ستمگران عالم‌اند. اما همانطور که رهبري فرمودند براي حل مشکلات کشور دو نگاه وجود دارد يک نگاه معتقد است که براي حل مشکلات کشور بايد به توان داخلي تکيه کرد و نگاه ديگر بر اين اعتقاد است که براي حل مشکلات کشور بايد سياست خارجي را تغيير داد و دست از آرمان‌ها برداشت و رهبر انقلاب بر اين نکته تأکيد داشتند که نگاه دوم شکست خورده است.

نايب‌رئيس کميسيون اصل 90 مجلس اظهار داشت: امروز موضوع انرژي هسته‌اي که نماد استقلال کشور ماست به يکي از عرصه‌هاي مهمي تبديل شده که دو نگاه فوق را نشان مي‌دهد از توافقنامه ژنو تا امروز که حدود يک سال و نيم مي‌گذرد علي‌رغم خوشبيني‌ها و اعتمادهاي نابه‌جا به کدخداي بي‌خدا نه تنها تحريم‌ها کاهش نيافته بلکه بيشتر شده، نه تنها توهين‌ها کاهش نيافته که اوباما که يکي از مسئولين ما متأسفانه آن را باهوش و مؤدب خواند توهين‌هايش بيشتر شده علاوه بر اين توهين‌ها، تحقيرها هم بيشتر شده است.

رسايي خاطرنشان کرد: متأسفانه علي‌رغم تجربه تاريخي تيم مذاکره‌کننده با رئيس‌جمهور محترم که در سايه توافقات سال 82 تا 84 به دست‌ آمد باز هم رئيس‌جمهور و تيم مذاکره‌کننده به شيطان بزرگ و وعده‌هاي او خوشبين هستند، نه فقط خوشبين که گاهاً مواضعي اتخاذ مي‌کنند که جز آب به آسياب دشمن ريختن و فشار بيشتر بر مردم نتيجه ديگري ندارد. اينکه‌ آب خوردن و نان خوردن مردم حتي فرهنگ و هنر و ازدواج مردم را مرتبط با تحريم بدانيم يعني آمريکا براي پذيرش توافق ظالمانه بيشتر به ما فشار بياور.

وي افزود: امروز با تأئيد مصوبه کميسيون امنيت ملي اين پيام را به همگان بدهيم که مجلس شوراي اسلامي پشت سر و مدافع رهبر انقلاب و تابع ايشان در حفظ خطوط قرمز هسته‌اي است.

نايب‌رئيس کميسيون اصل90 مجلس، اظهار داشت: بعضي از دوستان مي‌گويند رهبر انقلاب هستند، چگونه جرأت مي‌کند موضوعي را به رهبر انقلاب تحميل کند. من خطاب به اين دوستان مي‌گويم آنکه علي بود ابوموسي‌ اشعري را به او تحميل کردند اين که سيد علي است. مگر غير از اين بود که خيانت برخي از فرماندهان امام حسن باعث تحميل صلح حسني شد. مگر غير از اين بود که امام فرمود من جام زهر را سر کشيدم و اين يعني مرا مجبور کردند که اين کار را انجام دادم.

رفيعي خاطرنشان کرد: تحميل به ولي نتيجه تصميم اصحاب ولي است نه تصميم خود ولي.

اول ياران علي تصميم گرفتند تحميل را پذيرفتند و بعد علي مجبور شد امروز اگر مجلس کوتاه بيايد شايد به رهبر انقلاب هم تحميل کنند، تحميل سه ضلع دارد، ضلع داخلي، ضلع خارجي و يک ضلع ايدئولوژي.

وي ادامه داد: يک ضلع تحريم تحقير است که نسبت به مسئولين ما در اين مدت از سوي آمريکايي‌ها به کار گرفته شد يک ضلع تحميل تحريم است که عليه مردم به کار گرفته شد و يک ضلع تحريم تحريف بوداينکه گفته مي‌شود امام مخالف شعار مرگ بر آمريکا بود و برخي مي‌گويند که من در مورد قطعنامه 598 حرف‌هاي ناگفته‌اي دارم که آن را بعداً مطرح مي‌کنم و قصد داشتم قبل از 10 تير در آستانه تحميل کردن اين شرايط به رهبري مطرح کنم.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: ضلع سوم که ايدئولژي سازي براي موضوع تحميل بود رهبر انقلاب خنثي کرد.

رسايي در پايان گفت: جيسون رضائيان که امروز در بازداشت به سر مي‌برود جاسوس آمريکايي است که يکي از وظايف وي تحقيق در مورد آب شرب تهران بوده تا از اين طريق به ايران فشار وارد کند. سؤال ما در اينجا اين است چه مقام مسئولي در نهاد رياست جمهوري از جيسون رضائيان حمايت کرده چرا اجازه بازداشت اين مقام مسئول را که از اقوام برخي از مسئولين است نمي‌دهند.

انصارنیوز
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 263
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :